Small Group Home Kutaisi

In Kutaisi, de tweede stad van Georgie, is ons derde Small Group Home (SGH) gevestigd. Een Small Group Home is een 'gewoon' huis in een 'gewone' straat waar de kinderen wonen met een of twee echtparen die als 'gewone' ouders fungeren. Er wonen maximaal 8 tot 10 kinderen in een SGH. De resultaten van deze methode zijn fantastisch. De kinderen ontwikkelen zich allemaal enorm snel en op een positieve manier.

Nieuw in dit SGH in Kutaisi, is onze insteek dat een bedrijf zich volledig aan het project verbindt. Hier is dat De Haan Mineralen en Olien van Arnold de Haan. Het bedrijf is sterk in maatschappelijk verantwoord ondernemen. Naast financiele steun, smeden de mensen uit het bedrijf een band met de kinderen vanuit het oogpunt om ook als mens iets voor elkaar te betekenen.

Dit project is mede mogelijk gemaakt door subsidie uit het programma Maatschappelijke Transformatie Midden- en Oost-Europa.

Opening