Voetbalclub DCV is nieuwe partnerclub

12-04-2017

Zaterdag 8 april 2017 om 17.00 uur staat op het Krimpense sportpark Het Waalplantsoen van vv DCV de derby tegen vv Spirit op het programma. Het belooft een mooie strijd tussen deze twee regioclubs te worden. Vorige week werden de beide kampen opgeschrikt door fusiegeluiden die naar later bleek een geslaagde 1 april grap was. De fusie zal er niet snel komen maar van een samenwerking worden clubs over het algemeen nooit slechter.

Het bestuur van Stichting Breath kan trots melden dat beide clubs op een maatschappelijk vlak elkaar wel degelijk hebben gevonden. DCV heeft zich bereid verklaard om zich als 6e partnerclub aan Breath Care for Kids te verbinden. Een aantal weken geleden ging vv Spirit hen voor. De roemruchte club uit Krimpen aan den IJssel gaat zich net als de andere partnerclubs inzetten om de voetbal/sport activiteiten van Breath Care for Kids te ondersteunen. Voor zaterdag 8 april doen zij dat door in de rust te collecteren en de opbrengst van de broodjesverkoop op het terras ter beschikking van Breath Care for Kids te stellen.

Ambassadeurs van Breath Care for Kids, Evgeniy Levchenko, Adri van Tiggelen, Ronald van der Geer en Rick Ketting ondersteunen de acties.