Breath Runners

27-03-2014

Jaren geleden kwam de stichting Breath voort uit hardloopinitiatieven. Sponsoracties waren zo succesvol dat besloten werd een stichting op te richting met het doel kansarme kinderen een betere toekomst te geven. Om het hardlopen opnieuw aan Breath te verbinden, is in 2013 de hardloop-community Breathrunners opgericht.

Breathrunners is een platform voor alle hardlopers die hun sportieve prestaties aan het inzamelen van geld voor projecten van Breath Care for Kids willen verbinden. Breathrunners is enerzijds een platform om hardlopers aan de stichting te binden en daarmee geld voor de doelen van de stichting in te zamelen; anderzijds biedt de community hardlopers de mogelijkheid op een positieve manier zichtbaar te zijn bij hardloopwedstrijden in binnen- en buitenland, mooie nieuwe contacten op te doen en een hoop gezelligheid te beleven.

Om Breathrunners tot een succes te maken, willen we natuurlijk zoveel mogelijk hardlopers met het initiatief in aanraking laten komen. Heb jij interesse om een Breath Runner te worden en één maal per jaar je kilometers te verkopen voor Breath? Schrijf je dan nu in!

www.breathrunners.com