Breath Care for Kids stelt Keniaanse familie voor

01-02-2017

Breath Care for Kids stelt Keniaanse familie voor

Iedereen kent Breath Care for Kids van onze projecten voor straatkinderen in Oost-Europa. Je kunt in onze missie lezen dat we kwetsbare kinderen helpen, ongeacht religie, huidskleur, geloof of overtuiging. Ongeveer zeven jaar geleden werd ik uitgenodigd om Kenia te bezoeken om te zien of we iets konden betekenen in de sloppenwijken van Kisumu. Ik realiseerde me snel dat het niet makkelijk zou zijn om daar iets te bereiken.
Ik bleef in contact met een familie met een moeder en vier kinderen en ik vond een sponsor om te helpen met het betalen van het schoolgeld voor de kinderen. We gaan toch proberen een voetbalclub in de sloppenwijken op te richten. Ik wil U voorstellen aan 4 leden van deze geweldige familie en stap voor stap ga ik u meer vertellen over hen. Op de foto Michael (17), moeder Caroline (40), Virginia (19) en Prudence (20). Een van de kinderen kan binnenkort de Universiteit bezoeken.