Breath benoemt nieuwe ambassadeurs

12-07-2013

Tijdens de vakantieborrel op vrijdag 12 juli heeft Breath Care for Kids zeven nieuwe ambassadeurs benoemd. Zij zijn de eersten van een groep steunpilaren van de stichting. Voorzitter Nico de Borst overhandigde Manon Hofstra, Jaap Deijbel, Irakli Beridze, Mathij van der Meulen, Frans Govers, Robin van der Schuyt en Richard Nels een oorkonde die hun aanstelling bekrachtigde.

De ambassadeurs zetten zich al langer als vrijwilligers in voor Breath Care for Kids. Hun benoeming is enerzijds een blijk van waardering voor hun inzet en anderzijds een aansporing om te helpen de stichting grotere bekendheid te geven.

Breath Gala

Nico de Borst maakte tijdens de vakantieborrel op de parkeerplaats bij het Breath-kantoor in Capelle aan den IJssel de plannen bekend voor het komende half jaar. Er staan in Oekraïne en Georgië diverse openingen en nieuwe activiteiten gepland.

Bovendien kondigde de voorzitter het Breath Gala aan dat op 14 november wordt gehouden en waarvan de opbrengst ten goede zal komen aan een educatief centrum in Georgië waar straatkinderen onder meer sociale vaardigheden kunnen leren en (seksuele) voorlichting krijgen. Breath Care for Kids organiseert het Gala, dat plaatsvindt in Studio 21 in hilversum, samen met Frank Wentink.

De eerste zeven ambassadeurs gingen na afloop samen met Breath-voorzitter Nico de Borst en de Capelse burgemeester Frank Koen (3e van rechts) op de foto.